محسن یگانه آکورد ( دلم و بردي )
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید لطفا نظرات خود را برای هر چه پربارتر کردن مطالب وبلاگ ارائه نمایید . اگر به آکورد , ملودی یا موزیک نیاز داشتید پیام بگذارید تا در حد توان در خدمت شما عزیزان باشم.
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 256
بازدید کل : 706625
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 2

گیتار فیکس
سه شنبه 15 آذر 1390برچسب:, :: 17:0 ::  نويسنده : فرهاد


   دلم بردي باز از نوF              ديگه چي مي خواي EM

EM داروندارم مال توF               ديگه چي مي خواي EM


EM برونذار بسوزم منF            بابي کسي هام EM


EM بروبذار بمونم من F            با دلواپسي هام EM


EMهيچي نپرس فقط برو       F ولي فراموشم نکن


G شمعمو آتيشم به پا            F برواو خاموشم نکنEM

 

EMاگه يه روز ورق زديF دفتر خاطرات توG يادت بيار قلب من و


 مي شينهF چشم به راه توF - EMمي شينه چشم به راه توEM


EMآره برو ولي بدونG اين جا يکي ميمرد برات


باور نکرF دي عشق شو اگه قسم مي خورد برات EM


EM ميري برو ولي Gفقط اين و يادت باشه عزيزF اشک زلال تو چرا چشم غريبه ها نديدEM


EMهيچي نپرس فقط برو       F ولي فراموشم نکن


G شمعمو آتيشم به پا            F برواو خاموشم نکنEM


در اين قسمت يه مکس کوتاه سپس ريتم شروع کنيد

 

EM دلم بردي باز از نوF              ديگه چي مي خواي EM


EM داروندارم مال توF               ديگه چي مي خواي EM


EM برونذار بسوزم منF            بابي کسي هام EM


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب